zondag 12 mei 2013

Inspiration | Festival outfits

Eindelijk, het festivalseizoen gaat weer langzaam van start! Ondanks dat het weer niet altijd helemaal mee zit in Nederland, heb ik er best zin in. Ik ga wel een aantal festivals bezoeken dit jaar, gewoon omdat het gezellig is. Het belangrijkste aan een festivaloutfit is toch dat het lekker moet zitten en dat je er los in kunt gaan, ook moet je natuurlijk rekening houden met het oh-zo-vervelende wisselvallige weer in Nederland. De grote vraag is dus, 'wat doe je aan?' Hierbij wat inspiratie voor het festival seizoen.


































































































































































































































Een overload aan shorts en maxi-rokken/jurken, zoals je kan zien. Ik houd er van. Ik kan niet wachten om los te gaan op een gezellig festival, al helemaal nadat ik deze foto's gezien heb!

Bron: Alle foto's komen van pinterest.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten