zondag 19 mei 2013

Fashion | Fashion instagram to follow.

Tegenwoordig tweeten, facebook'en en in instagrammen we erop los. Over Instagram gaan we het vandaag hebben. Ik kan uren rondsnuffelen om de schattigste, gaafste fashion en beauty, om hebberig van te worden, profielen te bekijken. Af en toe post ik zelf ook wat op instagram, maar ik heb er geen honderden foto's op staan, zoals sommige profielen. Ik heb hieronder 6 fashion instagrammers op een rijtje gezet, die ik zo nu en dan even check.

De eerste is een beetje valspelen. Ze post niet alleen maar fashion, maar daarnaast ook beauty en op zijn tijd komt er een dronken foto langs. Riri, oftwel Rihanna. Wanneer ze een outfit op instagram zet, is die elke keer ongelooflijk gaaf. Wat heeft Rihanna een geweldig style. 
Wie? @Badgalriri
Followers? 7.433.070
Foto's? 1.320

Sabrina Meijer, oftewel afterdrk, is een Nederlandse fashionblogger, met een vleugje lifestyle en beauty. Naast dat ik haar blog aardig vaak bezoek, heb ik nu ook haar instagram ontdekt. Wat een prachtige foto's staan erop.
Wie? @afterdrk
Followers? 24.958
Foto's? 1.180

Waar de instagram van afterdrk juist heel clean is, is die van 'the blonde salad' oftwel Chiara Ferragni juist heel kleurrijk. Ook Chiara is een blogster, voornamelijk over fashion, maar ook foodies, beauty en travels komen langs. 
Wie? @ChiaraFerragni
Followers? 898.587
Foto's? 4.984

Cara Delevingne, het model met haar bekende volle wenkbrauwen. Net als Rihanna vind ik het model Cara ook een geweldige stijl hebben. Haar instagram volg ik natuurlijk ook, Cara's foto's zijn elke keer weer super om te zien.
Wie? @caradelevingne
Followers? 1.610.507
Foto's? 595

Weer een fashion-blogger, en wel eentje die je waarschijnlijk wel kent. Rumi Neely van de blog 'Fashion toast'  Uit dit rijtje, vind ik de instagram van Rumi toch wel het leukste om op te kijken. Dit komt omdat haar foto's heel verschillend en duidelijk zijn. 
Wie? @rumineely
Followers? 244.788
Foto's? 1.078

De laatste instgram is van een winkel. Brandy & Melville, die helaas alleen in Amsterdam zit. Maar wanneer ik in Amsterdam ben, breng ik altijd een bezoekje aan de Brandy & Melville. Het Italiaanse modemerk heeft ook een instagram, een hele leuke zelfs.
Wie? @brandymelvilleusa
Followers? 773.917
Foto's? 1.984

Dit waren mijn favoriete fashion-instagrammers. Plaats jij vaak foto's op instagram? En wie volgen jullie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten