maandag 22 april 2013

Lifestyle | Music I Adore

Ik houd van muziek. Muziek is iets waar ik niet zonder zou kunnen. Ik luister elke dag muziek, ik sla geen één dag over. Wanneer ik fiets, in de auto zit, huiswerk aan het maken/leren ben of ik mijn make-up doe, dan luister ik altijd muziek. Gewoon, cause it makes me happy. Ik hoop dit jaar naar de EMA's te gaan, aangezien het dit jaar in Nederland wordt gehouden& het puur om muziek gaat. In deze post laat ik jullie zijn, wat op dit moment mijn favoriete artiesten en nummers zijn.

Mijn muzieksmaak is best breed, ik luister van alles en nog wat. Toch is mijn grote voorkeur R&B en hiphop. Maar het ligt ook aan het moment waarop ik muziek luister. Ga ik mezelf klaarmaken voor een feestje, en wil ik in de feeststemming komen, dan ga ik geen rustige muziek luisteren. Heb ik een 'ik-heb-geen-zin-in-iemand-of-iets' dag, dan luister ik vaak wel rustige muziek.

Rihanna is zeker weten één van mijn favoriete artiesten. Haar liedjes en haar stijl. Ik vind haar echt geweldig, en vind het dan ook erg jammer dat ik niet bij haar concert kan zijn in juni 'huilmomentje'. Het album 'unapologetic', die in november uitkwam, heb ik inmiddels wel honderden keren geluisterd. Mijn favoriete nummers van haar zijn: farewell, nobody's business ft. Chris Brown, half of me, watch n' learn & loveeee song ft. future.

Macklemore staat bij mij de laatste weken constant aan. Nadat hij met het oh-zo-bekende 'thrift shop' kwam, ben ik meer muziek van Macklemore gaan luisteren. Damn, dat is maar goed ook, wat heeft hij goede nummers! Vandaag hoorde ik dat hij 18 september in de HMH staat, daar ben ik zeker weten bij. Anyway, mijn favoriete nummers zijn: can't hold us, thrift shop, hold your head up & otherside.

Frank Ocean zit ik ook bij mijn favorieten. Een heerlijke stem dat hij heeft. Wat ik ook wel speciaal vind aan Frank Ocean is dat hij als eerste grote hiphopartiest uit de kast is gekomen. 'Channel orange' is zijn eerste album, en van mij mogen er nog vele volgen. Hell yes. Mijn favoriete nummers van Frankie zijn: sweet lifelost, super rich kids & thinkin bout you.

The Script is weer totaal anders. Toch houd ik van deze band. Een tijdje geleden waren ze in Nederland, ik twijfelde om er naar toe te gaan, maar deed het toch niet. Nu heb ik spijt. Ja, ik moet meer naar concerten gaan haha. The Script heeft een paar hele goede nummers er tussen zitten, (en een knappe leadzanger!!) hier mijn favoriete nummers van The Script: Six degrees of separation, good ol' days & millionaires.

Mr. Polska, misschien een beetje fout. Maar hé, wel lekker om in de feeststemming te komen. De wodka-drinkende Pool heeft nummers met nietszeggende teksten, heerlijk om op de zaterdagavond te luisteren. Mijn favoriete Polska nummers zijn: allermooiste feestje, soldaatje, ogen zeggen ijs & 1 miljoen vrienden.

Dit zijn mijn absolute nummers van dit moment. I hope you enjoy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten